busra009 bende bı muslin, iki yelek bı tulum, pişik kremi, vücut losyonu, bebek yağı felen aldım. Kıyafet konusunda çok bişey almicam kardesininkiler var hep. Daha çok 3-6 ay alicam. Bence sende daha çok öyle al çabuk buyuyorlar. Ama yenidogandan da al bir kaç tane yine bir ay felen giyiyorlar onlar. Bide havalar soğuk olucak iki kat felen giyerlerse yine baya lazım