Selam kızlar bizde an itibari ile 22+0 olduk 🤗
Gerçekten kız ayı galiba Şubat. Benimde kızçem olucak inşallah. 14 Şubata kadar beklicez dedi doktorum. İkinci gebeliğim birde oğlum var. Ufaktan alış verise başladım. Sanki erken gelicekmis gibi hissediyorum. Çok aşağıda oynuyor oğlumda hiç böyle değildi. Sanki cikicakmis gibi hissediyorum bazen😅 Sizinkilerde öyle mi? Alış verise başladınız mı? Neler aldınız?