Benim ilk kizimda 35+4 de tuvalete gittim idrar sonrasi iki damla pembe kan geldi cikdigimda belime agri vurmaya basladi 3 gun boyunca bebek kendini kasti bdlimin agrisida duzensiz bir sekilde gelip git ti 36+0 da doğum yaptım ikinci hamilelik de de ne nisan geldi ne bisy 39+3 de doğum yaptım 10 gun once bunda da hersey normaldi kasiklarima vurdu hep sanci duzensizdi bi acile gidip bakim dedim cokdandir gitmemistim durumu ney diye gittim 4 cm acilmam vardi yatis verdi 6 da gece 12 de doğum yaptım doguma girene kadar belli belirsizdi sa ncilarim hep kisa kisa geliyordu bir iki gün dur sonra git bence her an hersey olabilir