Mucizeminnos bende tetikledi. 37 + 5 de muayene oldum . Üç gün böyle içinde kırmızılık pembelik olan akıntılar geldi mukuslu nişandı yani . 38+0 da sabah suyum geldi öğlen doğumum oldu . Yine de yazanlar gibi kişiden kişiye değişiyor bu uyarma durumu , bazıları kaç defa muayene oluyor
Ölüm gibi doğumunda bir saati var bence 🥰
Allah tüm bekleyen gebeleri sağlıkla yavrularına kavuştursun