Elif-dogan Taze-anne36 benim TSH 5.90 a kadar çıkmıştı kaç aydır kullanıyorum hala da devam ediyorum levotirona 24 haftalık hamileyim
Hasretay Taze-anne36 hiç korkma benim değerlerim 9 larda çıktı çok yüksekti düzenli ilaç kullanımı ile düşüyor doktorun değerlerin durumuna göre ayarlıyor stres yapma sakın ilaç kullanım düzenli olsun hemen düşüyor değerlerin
Bzdmr Taze-anne36 benim gebeliğimin ilk haftaları biraz yüksek çıktı kullandim düştü sonra doktorum bıraktırdı geçen hafta baktırdım tekrar yükselme olmamış normal değerde şimdilik 18+6 haftalık bebeğim
Rumukcum Taze-anne36 benim o kadar yüksektiki normalinden 13leri aşmıştı resmen.. 150 mg levatiron kullanıyorum hala daha düzeldi şükür ama aynı mg de devam edelim dedi doktor ediyoruz bakalım