Bugün 16.haftamıza girdik çok şükür,yarın cinsiyetimizi öğrenicez inşallah inanılmaz heycanlıyım 😍 paylaşmak istediğim bu değildi aslında🙈
Annem ve kayınvalidemle aynı şehirde yaşıyoruz ancak mesafe olarak yine uzağız. Doğum sonrası ilk zamanlar mutlaka destek olacaklar ama ikiside çalıştıgı için bi süre sonra tek başıma olacagım. Ve ilk gebeliğim haliyle tecrübesiz ve endişeliyim. Karnı tokken,gazı yoksa neden ağlar neden uyumaz sürekli araştırıyorum. Henüz vakit varken bana bu konularda yardım alabileceğim kitaplar,anne blogları ya da internet siteleri var mıdır? Sizlerinde araştırıp bilgi edindiğiniz?
Benimle paylaşıp destek olursanız çok memnun olurum 🙏🏻
Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum.