Marsmelow melikepolat ben fakültede çekildim. Hem cd hem rapor halinde sonuç verdiler. Fakat bizim fakültede anestezili çekmiyorlar. Öyle bir seçenek olsa çok iyi olur. Çok saniyelik bir ağrı ama 💁🏽♀️
Marsmelow melikepolat umarım 🙏🏻 ben bir cesaret çekildim. Gerçekten 5 saniyelik bir ağrıydı geçti bitti. Ama ağrı eşiğim de düşük korkudan sıktım biraz kendimi. Çoğu kişi dayanılabilir bir ağrı olarak tanımlıyor. Ben hiç yorum okumadan gittim etkilenirim diye. Çok bakmamak lazım korkmamak için. Herkesin tecrübesi farklı. Çok faydalı ve gerekli bir işlem.
fatiss mylittlebabym etlik zubeyde harika bu konuda bosa para vermis benim ozel tupler acik dedi hsg de megerse kapaliymis 2 hafta sonra etlikte anlasildi . ozelin yaptigi asilama tutmayinca etlik zubeydeye gittim hemen hsg onerildi adetliydim randevu verildi tupler kapaliymis .
Bsealc melikepolat ben devlette yaptırdım aşırı ilgililerdi çok korkmuştum beni sakinleştirmek için sürekli soru sorup benimle ilgilendiler çok hafif bir ağrı hissettim o kadar
Ayten666 Fiyatlar😱 ben 5 ay önce echomarda çektirmiştim 1200 tl ve anestezisiz acı eşiğim düşük olmasına rağmen acımadı bile adet sancısı gibi oda 2 dk hemen bitti
mrvsrcn melikepolat ben tıp fakültesinde çektirdim canım bi sıkıntı da olmadı adetimin sonuna doğru gitmiştim bir dahaki adetimin bitimine çağırdılar anestezisiz oldum hiç de gerek yok adet sanıcısı gibi bişey onun için anestezi almaya değmez bi fakültelere git yani çok pahalı 2500
ggulsaahhhhhh bedia00 işlemden önce ağrı kesici yazdılar 30 dk önce 1 tane ağrı kesici iç dediler sadece başka bişey yapmıyolar
bedia00 ggulsaahhhhhh banada agri kesici iğne yapicaz dediler işlem öncesi yarın çekilecek bakalim bi korku var ama 😔
ballibocek melikepolat eğer İstanbul da iseniz, Zeynep Kamil sabah arandığında günlük randevu veriyor diye duydum. Ben orda çektirmedim, Ümraniye erdemde çektirdim, o dönemde piyasadan daha ok bir fiyat vermişlerdi. Ama nerdeyse 10 ay önce idi
Tobeshh Bende Kadıköy sanomedde çektirdim. 1650 tl ödemiştim anestezisiz ağrısız acısız çekim oldu son teknoloji aletlerle eğer istanbuldaysınız kesinlikle burayı tavsiye ederim. Ben çok araştırıp gittim canım çok tatlıdır tekrar çektirecek olsam yine orada çektiririm.