Bende 1 hafta önce anastezisiz çektirdim 1500 lira verdim..Hangi şehirde yaşıyorsunuz bu da etkili..Şu var ki ben anestezisiz istemiyordum acı ağrı oluyor dayanamam diye fakat tok gettiğim için anesteziye almadılar.Hiçte pişman olmadım çok şükür ağrım çok çok az oldu…Cihazlarında etkisi var bence..Devlet hastanesinde nasıl olur bilemiyorum