Duygumert
Bende de aynı sekilde ikili test riskli çıktı amniyosentez yaptridim bugün sonuçlarımi aldım çok şükür normal çıktı çok mutluyum 🙏🏻içini ferah tut, biliyorum stresli bı bekleyis,endişelisin merk içindesin ama sonuçlar genelde iyi çıkıyor ben bugün aldım buraya da yazmak istedim. İnşallah seninde normal çıkar. 🙏🏻