Basak7 doktorunuz şüphe görmedi ise bahsetmemiştir belki. Ama bu fetal DNA testini (nifty) ikili taramaya göre daha yüksek hassasiyetli buluyorlar özellikle belli bir yaş üstünde. Benim yaşım 40 ve bana tüm arkadaşlar, ikiliye girme, kesin bir kusır var derler dediler. ))) Nitekim doktorum da ikilide %70lerde ama nifty de %95,lerde hassasiyet var diye gen testini tercih etti. Tek gen ise bambaşka bir tavsiye idi, detaylı bilelim, görelim kaygısı ile.