Serencihannn normal de 2 aydır adet görmüyorum ama adet düzensizliğim var 15 20 gün geçikebiliyor ama ben sonucu binlerde diye bilmiyordum çünkü sonuç çıktığında tekrarlayın 2 gün sonra dediler çok yüksek değil değer dediler sadece burda bir hanımefendi ben değeri binlerde olarak görüyorum dedi o yüzden bende çözemiyorum henüz