Ooykuu Beta hcg bu şekilde referans dışı yazıyor normal midir yani gebelik var demi https://resimyukle.io/r/b2SAq1Kvhz
sedamom00 Ooykuu evet hamilesiniz bu referans dışı bende de çıkmıştı önemli bişey değil demişti gayet iyi artmış kaç haftalıksınız
Ooykuu Zmraemr yani bende aslında o şekilde biliyorum ama referans dışı yazdığı için sordum teşekkür ederim ☺️
Ooykuu sedamom00 inanın onu bende bilmiyorum adet düzenim çok düzensiz normalde 15 20 gün geç olurum bu defa tam 1 ay daha geç oldu test yaptım bu şekilde o yüzden kaç haftalık tır bilmiyorum 🤷♀️ 2. Kan testini bekliyorum hastaneye gitmek için
sedamom00 Ooykuu 2 bin olsun değeriniz öyle gidin bende öyle yapmıştım çünkü şimdi gitsen bişey yapmıyorlar beta istiyorlar
Gamzeygc Benim anladıgım degeriniz 47 degil 47 bin küsür.. Yani bebeginiz ultrason da gözükür çünkü bayagı yüksek bir deger bu..
Ooykuu Gamzeygc ama bana gebelik var yalnız değer çok yüksek değil 4 gün sonra tekrar yapılsın dediler