Gorkim Sevvl bende sabır etmeye çalışıyorım Allahtan yarın kontolümün zamanı geldi gidip görücem bebişlerimi inş herşey yolundadır
Sevvl _mmmmellek evett benim hemen çıktı ki zaten belli yani şuan hamile olduğum ama ben dümdüzdum çok çok zayiftim
Sevvl Essraanil benimde haftaya pazartesi ne kadar da bi gidiyosun canım beni bi haftada bi bi 2 haftada çağırıyor duruma gor le doktorum birbirimize dua edelim başka uaoacak bişeyimiz yok🤍
Essraanil Sevvl ben iki doktora gidiyorum şu sıra kanama alanım geçene kadar o yüzden haftada bir gitmiş oluyorum😄yoksa kendi doktorum 2 haftada bir çağırıyor o kadar bekleyemem sanırım endişeliyim bu ara🥺 çok dua edelim canım inşallah güzel olur 🙏🏻
Bebekdelisi Sevvl hıssetsende takılıyorsun canım sessız rahım agzı açılması boyu ondan takılıyor ama geçicek🤲🏻
Meryem1071 Dilnurkroren bende çift yumurta ikiz annesiyim inş 23 haftalığız hatta bugün detaylı ultrason gireceğiz inş senin tek yumurta mı çift yumurta mı genelde çift yumurta olanlar tek yumurta ya göre biraz daha rahat oluyorlar
Dilnurkroren Meryem1071 Doktor bana daha söylemedi çift yumurta mı tek mi 🥲 en başından mı belli oluyor bu? Önümüzdeki hafta gidicem hastaneye belki o zaman söyler
_mmmmellek Dilnurkroren ultrasonda baktığımnızda tek kesemi gördünüz çift mi? Eğer tek gördüyseniz tek yumurta oluyor çoftse çift yumurta ikizi sayılıyor
Meryem1071 Dilnurkroren ibenimki ilk gördüğünde söylemişti tabi belki çok küçük olduğu için görmemişti olabilir bu sefer gidince sor tabi ki o da çok önemli
Mucizex 36+1 de ikizlerimi doğurdum çok zor hamilelik geçirdm inş sizler kolaylıkla zamanında kavuşursunuz minnoşlarınıza