Dilnurkroren herkesin hamilelik süreci farklı ben 16+0 ım şuanda çift yumurta ikizleri. Bu haftalara kadar çok iyi geldim ne mide bulantısı oldu ne kusma hiçbir şeyden tiksinmedim normal hayatıma devam ettim kendimi çok yormadan ta ki son 1 haftaya kadar, kasık ağrısı başladı bende meğer idrar yolu enfeksiyonum varmış şuan ilaç kullanıyorum mecburen onun dışında da kalp çarpıntısı yaşıyorum yine de bu süreç çok güzel farklı bir duygu her an endişe içindesin ama bir yandan da her an mutlu hissediyorsun. Ben de bir an önce hareketlerini hissettiğim haftalara geçmek istiyorum ki iyi olduklarını bileyim ☺️ Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🌺