Bebis_annesi51 ben ariel toz kullaniyorum 60 derecede yikiyorum birde dalin sivi doktum😅😅😅 deneyim diye oda cok guzel yapiyor yumusatici kullaniyorsaniz kullanmayin beyazliyi morartiyor benim beyazli kar gibi konu komsu ipte gorunce neyle yikiyosun diyor not:dalini yeni kesfettim oncesinde de sadece toz kullaniyordum biraz karbonat atardim ya da koslanin perde icin toz olanindan da karistirirdim😅