Bebis_annesi51 Kızlar merhaba. Beyaz çamaşırlarımı nasıl beyazlatabilirim içerisine başka renkde karıştırmıyor ful beyaz atıyorum ama rengi karardı gibi oldu sizler neler kullanıyorsunuz öneride bulunur musunuz rica etsem 🤔
Mello29 Bebis_annesi51 domol beyalara özel leke çıkarıcı toz var onu al bi kovaya beyazlarini koy ondan bir ölcek at üstünü gececek kadar sıcak su koy 2 saat falan beklet sonra makinede yıka bembeyazzz oluyor
rmkrc Bebis_annesi51 toz deterjanınıza ek biobellinda 3x ekleyip yıkayabilirsiniz ben gerçekten çok memnunum
Minigim38 Bebis_annesi51 benimde nevresimlerim öyle oldu neyle yıkadıysam geçmedi üstü desenli çamaşır suyundada bekletemiyorum 🙄🙄
nilsmomy Bebis_annesi51 ben ariel toz deterjan ve mintax çamaşır ve tül beyazlatıcı koyuyorum önce 40 derecede yıkıyorum sonra 60 derecede yikiyorum bembeyaz oluyor ön yıkamalı program yaptığım zamanda oluyor ama birkaç yıkamada bir böyle yapıyorum ki beyazlığını korusun
Tubatgn Bebis_annesi51 rossmannda satılıyor, domolun bütün ürünleri efsane bende kullanıyorum, çamaşır yıkarken 1 kapak atıyorum deterjan ile
Minigim38 Bebis_annesi51 bilmiyorum ki 🤷♀️birisi acık mavi desenli diğeri yeşil renk atmaya da kıyamıyorum çözümü var mı acaba