Tugder Bebeğin kilosu çok önemli aslında . Benimki 2900 doğdu 1 numarayı 1 ay kullandık 1 aydır 2 kullanıyoruz . Şimdi 3 e geçeceğiz . İlk 15 gün pişik yapmasın diye sürekli bez değiştirdiğimden günde 12 kere falan gidiyordu bez .
Merymklc SerapBagci şampuan; mustela aldımm Bez stoğu yapmayı düşünmüyorum daha 1 numara bez bile almadım Çünkü çocuğa bağlı pişik olup olmama durumuna bağlı stok ben yanlış buluyorum bu yüzden Çocuğa yarayıp yaramadığını bilmedikten sonra almak mantıksız benim komşum üç tane bez markasıyla başladı sadece bir tanesi yaradı çocuğuna Ben bez de ıslak mendilde sleppy ile başlıcam inşallah İslak mendil aldım on ikili ama bezi almadım daha
hunilimom Elfeskc çok aldım yaa 😂 2 paket 40 li 200 tane daha aldım 2 numara da bir paket aldim şimdi 200 tane stok aldım 2 numara hala arada bir numara elimde kalanlari bağlıyorum bacakları boğum yok sıkmıyor
hunilimom Elfeskc büyük kızıma bir paket felan kullandım bir numara ama bunda baya kullandım bebeğe göre değişiyor