Bende katılıyorum hanımlara bez konusunda stok yapmayı doğru bulmuyorum. Stok yaptığınız bez pişik yapabilir iyi gelmeyebilir elinizde diye kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Ama mendil,zibin,eldiven,deterjan, sampuam gibi şeyler alınıp stok yapılabilir.