Brcavsr evet gittim canım, 2500 kilo dedi bu hafta 80-90 gr almış ama haftasına göre en az 3 üzeri olmalıymış. Nst ye bağladı sancım çıktı serum taktılar sonrasında tekrar nst ye bağlandım sancım geçtiği için eve gönderdi. İlk defa çatı muayenesi yaptı bugün açılman yok ama sancın olursa ya da hareket etmediğini sezersen hemen gel dedi. Pazartesiye kontrol randevusu verdi. Salı günü 38 oluyorum 38 sonrasına doğum planlarız pazartesi konuşuruz dedi.