Merhabalar. Hamilelik boyunca 32. Haftama gelene kadar hep bebeğimin gelişimi 10 gun onden gidiyordu. 32. Haftamda doktor artık önden gtmiyor tam haftası haftasina uyumlu çok güzel dedi kilosu 1910 Gramdi. Sonra 34+5 te gittim dün boyu ve suyum güzel fakat kilo alımı çok az olmuş ben en az iki buçuk kilo olmuştur derken 2230 gram çıktı. Doktorda az dedi karın bölgesinde gerilik başlar dedi 2 hafta kadar geride gözüküyor suanlik bir sorun yok ama eğer bir hafta daha gerilik olursa kilo alamazsa ciğer geliştirici iğne vurularak erken doğuma alma durumu olabilir dedi. Balık yağı hapı verdi vede et kaşar ve balık bolca ye haftaya gel bakalm dedi. Birde nst ye girdim o çok iyi sorun yok dedi. Sizlerden bu durumu yaşayan var mı ? Dünden beri kaşar ve balık yedim hep . İnşallah haftaya kadar kilo alır oğlum😢