Ezonusss ben ilk dogumumda akşam 9 da yatış yapıldı 1 cm açıklık ve ssancim var diye doktorum zabah 6 da suni sancı verirsiniz demiş hemşirelere ama gece 1 de doğumuma yetişmek zorunda kaldı 😂 yani o işler belli olmaz sıkıntı yapma. Hatta doktora mesaj atmıştım kendi sancım yetmiyor mu niye suni sancı takılıyor diye 😂