Ezonusss Bu doktorlar niye bu kadar acele ediyor ben çok sinir oluyorum. 39 normal değil mi? Komşum 42de 2.ye doğum yaptı. Arkadaşıma 39 biterken suni sancı vericez demiş doktor tam 40 sabahı suyu geldi. Belki tam 40da sancı, su vs gelecek. Belki 41de gelecek. Şu zamanda gerçek doktor bulmak çok zor. Benim bildiğim bi tane gerçek doktor var Türkiye’de o da Nehir Bayram. Bilmediğim iyi doktorlar vardır ama bildiğim sadece bu doktor.