Normalde hemen coraspin ve oksapar yüklenmiyor gerçi doktordan doktora değişiyor açıkcası ben doktorum izinde diye başkasına gittiğimde bana ikisini birden verdi mecbursun dedi kendi doktorumda devam ettiğimde senin için zor diyordu bana hemen yüklemek dogru değil ikiside masum ama etkisi büyük ilaçlar aslında çok geçmedi ilk aylarımda hemoroid oldum coraspin azıttı kanamamı arttırdı adetim sanıyordum hatta doktorum dayanamadı zaten gönlüne göre değildi coraspini kullanmam bıraktırdı şükür rahatladım şuan oksaparla devam ediyorum gebelik sonuna kadar ben de iki tane gende mutasyon vardı ama kendi doktorum benim sağlığım için yüklemek istememişti şuan şükür rahatız iğneler acıtıyor sadece 🥴