1bade Merhaba hanımlar, 2 dusugum var test yapıldı yatkın denildi. Gebeyken iğne kullanacaksın mıyım ? Var demedi yatkın dedi sadece doktorum. Birde kaç bnlik igne kullanıyor sunuz? Testleriniz nedir, benim 3 gende cikmis sanirim 😌
mor_menekse 1bade sanırım az miktarda çıkmış canım. Benim de az miktarda pıhtılaşma çıkmıştı.ben hamileliğimi öğrendiğimden beri hem Oksapar iğne hem coraspin kullanıyorum.oyle bir risk varsa mutlaka düzenli kullan doktor verir diye düşünüyorum
Mfyy 1bade 3 geninde var canım benimde mthfr ve pai heterozigot hep kimyasal oldu doktorumu değiştim şimdi coraspirin kullanıyorum gebeliği 5 gün önceden tespit edip pozitif çıakrsa iğneye başlayacağız dedi doktorum. kesinlikle iğne kullandıran doktora git önceki doktorum iğne kullandırtmadı 1.5 senem boşa gitti
mor_menekse 1bade yok canım aksine iyi geliyor.cok şükür 32. Haftaya geldik. Sen doktorunla konuş detaylı
Mfyy 2prensesannesiiii ondan tahmin ediyorum veya yumurta kalitesizliği de olabilirmiş sen nasılsınnn bu aradaa nasıl gidiyorr :))
2prensesannesiiii Mfyy güzel gidiyor çok şükür baktım ben kimyasal pıhtılaşmadan da olurmuş dediğin gibi kalitesiz yumurta veya kromozom anamolisi varsa🥰 biz bugün 6+6 oldu 7 haftalık diyebiliriz🥰 haftaya kontrol var perşembe günü🥰🙏🏻 Kalp sesini geçen salı duyduk çok şükür biraz kanama alanım var haftaya dr geçip geçmediğine bakacak 8 saatte bi progestan içiyorum🙏🏻
Mfyy 2prensesannesiiii kromozom analizide yok çok şükür , yaaaa maşallaahhh çook sevindimmm :) kanama alanı da olur sıkma canını bol bol yat dinlen :)
2prensesannesiiii Mfyy öyle yapıyorum canım sen naptın adetin ne zaman var mı belirtin falan🥰🙏🏻 En kısa zamanda nasip olsun sana da inşallah 🙏🏻 dualarım seninle🙏🏻
246123 1bade Canım bak en üstte sağda faktör V leiden heterezigot yazıyor ya senin için önemli olan o diğer heterezigot yazanlar folikasit eksikliği Gebelikte kan sulandırıcı iğne verir doktor Sen normal kadın doğum uzmanına gitme kadın doğumun yan dalı olan perinataloji bölümüne gidiceksin onlar takip edicek gebeliğini Gebelik boyunca sulandırıcı kullanıcaksın doğuma yakın doktorun keser ilaçları Aslında amaç burda seni korumak beyin göğüs kalp ve bacağına pıhtı atmasın diye
Mfyy 2prensesannesiiii teşekkür ederimm canımm yaa benim aynı denemelere devam bakalım adetime 8 gün kaldı bekliyoruz inşallah pozitif haberler pazartesi kan ver dedi doktorum bu ay yumurtlama lekelerim oldu korktum kist falan mı oluştu diye çok şükür bir şey çıkmadı
Nuray1 Evet benimde öyle çıktı 2 dusugum olmuştu hem oksapar 4000 hem ekopirin kullandım Bi de fitil kullandım şimdi ikinci yavrumu bekliyorum şükür