Bende aynı süreçten geçtim ve hamileyim kızlar 💕 inancınızı koruyun ve vurduğunuz her iğne size şifa olsun inşallah ben hep öyle inandım öyle yaptım Allah’ın izniyle de oldu darısı sizlerin başına insallah hepsi geçiyor bebeğinizin kalp atımını, tekmelerini hissedince herşeye degermis diyorsun 🧿🤗 ilaçlarınızı saatinde alın, telefonunuza alarm kurun aksatmayin moralinizi yüksek tutun enerjinizi yüksek tutun,bol su için ve beslenmenize dikkat edin 🌺