Aysel66 ben örneğin kendim yaparken bölgeyi sıkmıyordum, hatta nefes bile tutmuyordum ki ordaki kasları kullanmayın diye hatta önce nefes alıp, nefesi verme esnasında öyle laps diye saplıyordum. Ben, yumurta geliştirme döneminde meriofert kullandım, açıkçası, enjektöre çekilen flakonların daha kolay ama kendi enjektörü olanların daha zor oldupunu düşünüyordum mesela. Ben göbeğimi (ki fena değildir göbeğim öyle çok zayıf sayılmam) ne sıktım ne gerdirdim, kendi halindeyken iğneyi batırdım açıkçası..