Busra_05 28 Şubat görünüyor bakalım ama bana hep Şubat başı ortası gelecek gibi geliyor . 🥰 16-17 şerde hissettim ilk hareketini ikinci bebeğim . Birkaç gün hiç hissetmediğim olıyor , bu sabah çok hareketliydi moralimin biraz bozuk olduğu anlardı iyi geldi onu hissetmek