Busra_05 Kızlar nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz bebişlerin hareketlerini net hissetmeye başladınız mı birde gobus fotoları atar mısın 🥰🌺
Lizbonn Busra_05 İlk gebelikse keyfini çıkar 😅😅 benimde göbeğim seninkisi kadar 25’inci haftanın icindeyim herkes nerede saklıyorsun cocugu diyo ama halbuki basbaya belli
cansualisa Busra_05 24+2🥰 Ocak 2. Haftası inş😍🥰 hazırlıklar bitti hemen hemen 10 parça eksik kaldı onu da tamamladım mı tamamdır😍
Busra_05 Tubatgn çok güzel bir his demi 🥰 en çok hangi pozisyonda hissediyorsun ben genelde otururken ve soluma yatınca ☺️
Busra_05 Lizbonn ilk gebeliğim canım valla bana hiç büyümüyor gibi geliyor göbeğim ama dışardan görenler büyümüş belli diyor anlamadim bende ☺️
girl_boy_annesi Busra_05 yok 2. Çocuğum bu ilkinde de 30. Haftadan sonra söylemişlerdi bu gidişim de inşallah söyler🤲🏼
Lizbonn Busra_05 O zaman bak keyfine zira 2. Gebelik olunca hiç keyif çıkarılmıyor peşinde dönülen bir çocuk ile😅
Edanurmehmet Bana da hiç karnın büyümemiş flan diyo bazıları bazıları da çok büyümüş diyo herkes bişey diyo
gizemgencc 25+6 dayım 15.haftadan beri hareketlerini hissediyorum midem yanıyor geceleri sık sık uyanıyorum yarın şeker yükleme testim var tahmini doğum tarihimiz 12 Ocak , oğlak Burcu erkeği olur inşallah ,bizde durum böyle 🙈
Busra_05 gizemgencc şeker yükleme ne zamana kadar yapılıyor canım ben 21. Haftada detaylı ya girdik kendi doktorum detaylidan sonra 28. haftada gel dedi eğer seker yüklemesi yaptır derse geç kalmış olur muyum acaba
gizemgencc Busra_05 en geç 28. Haftaya kadar yapılmış olması gerekiyor yani zamanı geçmiş değil sizin içinde merak etmeyin 🙏