LeylaCan benim 15nci haftada başlamıştı. Durumumu izah ettim doktor yapılacak bir durum olmadığını sadece doğum yapıldıktan sonra bu ağrının gideceğini söyledi bebek büyüdüğü İçin baskı yaptığından fıtığı sıkıştırıyormuş. Bununla alakalı bende post açmıştım ama kimse dönüş yapmadı maalesef. Bende yürüyemiyorum, yatamıyorum, oturamyorum yani sürekli acı çekiyorum şuan 21 haftalığız. Bazen kitlenip kalıyorum. Belimden kalçama oradanda sol bacağıma parmak ucuma varana kadar acı çekiyorum. Yatarkende çok zorlanıyorum uyutmuyor belimin altına çapraz bir şekilde yastık koyuyorum anca öyle yatabiliyorum. Belki sizede fayda olur. Çoğunlukla sağıma doğru oturmaya çalışıyorum. Mümkün olduğunca kısa mesafe yavaş yavaş yürüyebilme imkanınız varsa yürüyün oda rahatlatıyor bir nebze olsa. Kasları gevşettiğini için.