Benim 25.haftada başlamıştı ağrım sağ kalçamda,daha öncesinde solumda fıtığım vardı orası ağrımadı ama sağ kalçamda gebelik kaynaklı fıtık başlangıcı,ödemleşme ve iltihaplanma olmuş,size anlatamam o günleri nefes alırken bile ağrıdan ağlıyordum,hiçbir şekilde yatamıyorum oturamıyorum,kişisel ihtiyaçlarımı karşılayamıyordum,bu yüzden işimden bile oldum her neyse,önce fizik tedaviye gittim kas içine 2 kere enjeksiyon yaptı (kas içine yapılanlar bebeğe zarar vermez) 1-2 gün geçirdi tekrar başladı,sonra fizik tedavi seansına başlayalım dediler,hamileyim diye elektrik akımı veremeyiz elle manuel aletlerle yapıcaz dediler,5 kez falan gittim hiç bir şekilde fayda etmedi.Sonra bel fıtığı için daha önce gittiğim hekime gitmek istedim,kendisi ağrı ve algoloji doktoru işinin ehlidir.Gittiğim gibi sen böyle nasıl yaşıyorsun dedi ve hemen işlem yapmak lazım dedi,gebelik dolayısıyla radyasyon altında yapamam elle kontrol ede ede yapıcam dedi,önce omirilik içinden sonra da kalçamda ağrıyan yerlere elle muayene ile işlemini yaptı.(Kana karışan bir şey olmadığı için gebelikte uygun kadın doğum doktorum da onayladı) tabii gebelik var diye beni uyutmadılar işlem biraz acıttı ama geçsin dedim yeter ki.İşlem yaptıktan sonra hemen rahatlamaya başladım,15 güne de ağrılarımın hepsi sıfırlandı,şimdi 36 haftalığım gayet rahatım gitmek isterseniz doktorun adını yazarım çok geçmiş olsun🙏🏽