Dilek-K0 tabiki de , zaten insanlar hassas burayı okuyup ilacı kulllanmaycaklar vs gerçekten büyük vebal. Herkesin başına her an her şey gelebilir ve her şey allahtan kimse isteyerek hasta olmuyor. Herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın inşallah size de çok geçmiş olsun bende baya hastayım umarım iyileşiriz öksürük beni mahvetti