🤧🤒Ben de iki gündür gribi çekiyorum, en etkili yöntem bol bol su içmek💦💦 , ballı sütte içiyorum ama bence su çok büyük bir etken , 🍶2 tane 1,5lt suyu gözümün önünde koydum, kuru üzüm gibi şeyler yiyip fazla fazla su içiyorum biraz daha iyi olduğumu düşünüyorum 🙏🏻 Allah herkese şifa versin inşallah 🙏🏻 İnşallah 4. güne tamamen bitmiş olur