Melisa_9110 bende ilk oğlumu 11 Ekim 2019 da spinal sezeryan ile doğurdum 😌 öncelikle ameliyathaneye giriyorsun belinden verilecek anestezi için önce bel bölgesini uyusturan minik bir iğne yapılıyor deri üzerine . Ondan sonra omurgaya yapılıyor iğne ve asla hissetmiyorsun onun yapıldığını, oradan anestezi veriliyor . Sonra birkaç saniye içinde belden altın tamamen uyuşuyor . Operasyon başlıyor hemen ve 5 dk içinde bebeğini çıkarıp gösteriyorlar . Eğer korkarsan telaş edersen hemen sakinleştirici veriyorlar pamuk gibi oluyorsun . Onun dışında dokunma şeklinde minimum olarak hissediyorsun ama acı asla hissetmiyorsun . Bebek çıktıktan Max 30 dk sonra dikişlerin atilip odana geçiyorsun . Odana geçtikten birkaç saate uyuşukluğun yavaş yavaş geçiyor. Çok şiddetli bir ağrın olmuyor zaten ağrı kesici iğne yapiyorlar. Sızlama şeklinde falan oluyor o da olacak o kadar :) hiç korkulacak birşey yok yani