Korkulacak bir tarafı yok ya iğneyi hissetmiyorsun hissetsen bile sinek isirigindan daha hafif bişey sondayi zaten uyustuktan sonra takiyolar eğer iğneden önce takmak isterlerse izin vermeyin uyusunca hiç bişey hissetmiyorsun bebek çıkarıldığı an içinden için bı tuhaf oluyor miden bulanıyor uyuşuk olsan dahi bir kereden o boşluğa düşme hissini yaşıyorsun ama oda aman aman zor değil zaten bir an önce beni dikselerde bebeğin yanına goturseler derdindesin sezeryandan sonra 6 saat yemek yasak o beni zorlamıştı çünkü öncesinde planımız normal doğum du 1 gün boyunca sancı çektim bişey yememe izin vermediler 6 saatte bekleme süresi dersen 2 gün aç kaldım 🤣ilk ayağa kalkış oda biraz zor yapamam falan sanıyorsun ama korktuğun kadar olmadığını görüyorsun zaten ilk 3 gün dişini sikarsan acilarin hafifliyor 1 haftaya hiç biseycigin kalmıyor yanınızda cennetten bir parça mışıl mışıl uyurken inanın ne kadar acı ceksenizde değer diyorsunuz emin olun ♥️rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah sizede bizlerede 🥰başka sormak istediğiniz merak ettiğiniz bişey varsa yardımcı olurum