Boymommyy Benim gibi olan var mi. Ne yesem biraz sonra cikariyorum. Yine de yemeye çalisiyorum. Midem bulansa da yiyorum, çikarmadigim kârdir diyorum
Denizdnz123 Boymommyy genelde erkek çocuklarda mide bulantısı çok oluyor 6 ay lık olana kdr devam edebiliyor
Ballisinsen Boymommyy ben dogurana kadar kustum gunde belki 20.30 kusardim. 42. Hafta da dogurdum o gune kadar kustum. Ama ilk hamileligim kizimda boyleydi. Simdi ogluma hamileyim. Ve son aylarimda mide yanmam var. 😊
Boymommyy Elifderin34 tesekkur ederim insallah yediklerimizden bebege gidiyodur. Cunku yiyorum kussam da 😁
Boymommyy MMelissaaa- ben de prilam icmiyorum 3 gundur ve 3 gundur kusuyorum. 🤦♀️🤦♀️ ilaci nasil birakicaz acaba böyle giderse
Yasemmin MMelissaaa- benim normalde de midem çok hassastır o yüzden gebelikte kızımda da 9 ay çektim oğlum da prilamla tanıştım içmediğim gün bana eziyet oluyordu ta ki 20. Haftaya kadar.. 20.haftaya kadar her gün prilam kullandım sonra bir kaç gün içmemeyi denedim 3 gün boyunca ölü gibiydim 3. Günden sonra çok şükür bulantım bitti şimdi ilaç falan kullanmıyorum 30.haftadayım
MMelissaaa- Boymommyy bilmiyorum canım vallahi bende artık sıkıldım ilaç içmekten bi deneyeyim dedim pişman oldum. En azından ilaç sayesinde yemek yiyorum bebeğim için mecbur devam edeceğim kesilene kadar 🤦🏻♀️
siyahinci3 Boymommyy Canim merak etme 4.ay tam dolunca yavas yavas bulantilar vs gidiyor ben 17.haftaya kadar kullandim sonra cok şükür rahatım suan 22 haftaligiz
Boymommyy MMelissaaa- ben de oyle yapacagim dedigin gibi bi kac gundur deneme yapiyodum yok ama hala kusuyorum. Ne zaman biticek bilmiyorum ilac da icmek istemiyorum ama mecburen icicem. 🤧🤧🤧 gecmis olsun canim
MMelissaaa- Boymommyy iç canım iç zaten hiçbir zararı yok. İnşallah en yakın zamanda kesilir bulantılarımız. Sana da çoook geçmiş olsun 🙏🏻
Boymommyy Ballisinsen insallah canim yani bazen geciyo gibi oluyo ama mesela et yiyemiyorum. Az once doner yedim oldugu gibi kustum sonra. Et tavuk yiyemiyorum. 🤧
Boymommyy siyahinci3 insallah canim sen de ilaci deneyerek mi biraktin. Ilac icince pek kusmam olmuyor cok nadir o yüzden geçti zannetmistim ben de ama durum hala ayniymis 🤔
siyahinci3 Boymommyy evet ilac içince olmuyor ben akşam 1 tane aliyordum o bana yetiyor du ..Önce kendimi denedim baktim bulanti devam ediyor hemen aldım ilaci bu sekilde deneyerek biraktim zaten belirtiler azalıyor yemediğin şeyleri yemeğe başlıyorsun mesela çay içemezdim içmeye başladım vs Rabbim yardimcimiz olsun hepimizin insaallah
Boymommyy Yasemmin insallah bende de öyle olur canim. Arada ben de prilami birakip deniyorum umarim dedigin gibi olursa en fazla bi ay daha cekicem. Normal seyleri kusmuyorum sadece et veya tavuk. Zorunlu vejetaryan gibiyim 🥲
MMelissaaa- Yasemmin maşallah diyeyim darısı bana olur inşallah. 11+5 im daha o yüzden bir süre daha kullanmaya karar verdim inaşallah kısa sürer 🙏🏻