Eceecim doğumumdan çok çok.memnunum 16 ay oluyor dikiş yerlerinde asla ağrı sızı olmadı halada olmuyor sezeryan 5de girdim 8.9 gbi kalktım yürüdüm sezeryan köşesi önerdiler kalkmadan hemşireler taktı bana çok rahat oluyor onunla eğer sezeryan yaparsanız aklınızda olsun dikiş yerini topladığı için acimiyo