Ben hilal hanıma gidiyorum hayat Hastanesi’ne 390 TL açıkçası fazla geldi doğumda dahil toplu bir ücret istedik ama o hastanede öyle bir sistem yokmuş. İlk gebeligim son dakikasında ona giderek dogumumu o yaptırmıştı o yüzden ona gttim yine daha uyguna varsa düşünmek istiyorum