S00-00 Kızlar bu gece 15+0 oluyoruz yarın hastahaneye gitmek istiyorum cinsiyeti öğrenir miyim acaba ?
Aaaysee S00-00 belki net bir şey söylemez ama şuna benziyor diyebilir erkekse daha erken belli oluyor diyor çoğu kişi ablama da 12 haftalıkta net erkek demişdi doktor hatta
Asel_meva S00-00 evet öğrenirsin bebek kendini gösterirse bnde 15.haftada gittim erkek dediler tekrar 21.hafta gittim pipisi var kesin erkek dedi doktor belli oluyor ve benim 2.gebeliğim bu bir kızım var mevammmm kızımdada 4.ayda gittim kız dedi doktor
Aaaysee S00-00 1 hafta da çok bir şey değişmez bence istiyorsanız çok gidin..ama bu sefer belirlenmezse eşiniz ben demiştim diyebilir 😁
Aziiii 18+5 hala öğrenemedim, bir kordon var önünde dedi, yine gittim bu seferde pozisyon uygun değil dedi.
S00-00 Aselsmoms ya en başından beri ben erkek hissediyorum bu yüzden gösterir diye düşünüyorum göstermezse kız olduğunu düşünmeye başlayabilirim çünkü kızlar geç gösteriyor ya 🌺🌺
Aselsmoms S00-00 hislerine güven canım gerçekten hissediyoruz 😍 benim kızımda 16-18 o haftalarda belli olmuştu şimdi oğluma hamileyim doktor ikili taramada erkeğe benziyor dedi 14+4 erkek olduğunu öğrendik 🥰
S00-00 Aselsmoms Peki sen oğlun da ne Aşerdin kuzum genelde mesela ben aşşırı ekşi limon tuz aşeriyprum 😁😁😁
Aselsmoms S00-00 kızımda hep ekşi şeyler istiyodum canım tatlı kokusu midemi bulandiriyodu oğlumda elma şekeri çekti canım ayva çekti içli köfte çekti 🤣 ama bunlarla alakası yok tabi 😍
S00-00 Aselsmoms vallahi benimde elma şekeri istedi şimdi eksi elmayı tuzlarım yedim benim de hiç tatlı şeyler istemiyor canım
Aselsmoms S00-00 ayy kız tüy söylemeseydim keşke 🥹 ultrason fotoğrafın varsa tahmin yapsınlar canım bende merak ettim🙈
Aselsmoms S00-00 ayy beni de heyecan sardı ben de Perşembe günü gitcem 22+3 oluyoruz kontrol için 😍 yarın haber et canım çok merak ettim inşaAllah gösterir 😻