Seva_Seva şimdi sen her kontrol dedikce bi beklenti içine girecekler. Ben 1 sene önce kimyasal gebelik geçirdim. Sonrasında benden her ay haber beklediler artık çocuk düşündüğümüzü öğrenmiş olmuşlardı. Kayinvalidem bana hastalandın mi diye soramiyodu her gittiğimde hadi ezan okundu namazı kılalım sen kilabiliyo musun diye soruyordu.kiliyosam hastalanmadım kilmiyosm hastayım böyle anlıyorlardı. Sen hiç bisey söyleme eşinle de bu konuyu konuş ne zamn olucak bilmiyoruz ben bu surecte strese girmk istemiyorum aciklama yaparken cok uzuluyorum olana kadae dusunmuyoruz diyelim de anlayışla karşılar umarım. Benim tek destekcim esim 'di allah razı olsun ondan ondan başka herkes strese soktu beni. Ne kadar esinin ailesiyle iyi olursan ol bi yerde el kizisin..