Seva_Seva acele etme canim o erken testleri filanda yapma ne gerek var. Herzamanki günlük yasamini yasa. Belki adetin gelmedimi 4üncü gün filan idrar testi yap. Bende senin gibiydim ilk aylarda olacak sanardim ama herseyin bi vakti var. Önce Rabbım verirse oluyor. Sonrada bagzi seylere dikkat et. Ben misla hap kullaniyordum. Onu bırakınca 4üncü ayda hamile kaldim ama ilk 3 ayi kendime zehir ettim. Olmuyormu bi sikintimi var diye. Her ay kendimi hamile sanardim herseyi hih hamilelik belirtisi derdim. Sonundada hüsrana ugrardim. En sonunda elbet olacak diyip kendimi sakinlige birakinca hamile kaldim.
Bagzi seylere dikkat et demiştim iliskiden sonra yatakdan kalkmamak hatta ayaklarina duvara kaldirip yarim saat öyle beklemek. Hemen dus alma. Esinde iliskiden önce dus almasin sicak dus sperm kalitesini düsürüyor.en az iliski günü arasi iki gün olmaliki kalitesi artsin. Ve doktorum bana dedigi sadece ovulasyon günü degilde herzaman haftada 3 kere filan birliktelik olsun. Ya ovulasyonu kaçırırsan şaşmaz düsmez bi Allah birgün gec bile olsa spermler gidene kadar o önemi saatleri kacirabilinir. Ben internetten bir cok yazi filan okumusdum sizede tavsiye ederim. Ayrica sunuda unutma yasin cok genc 1 sene icinde illaki olur. Olmazsada 1 sene sonra ihmal etme doktora git.korunmayi birakdikdan bir sene aonra olmuyorsa bi sikinti vardir bunun haricindede normal bi kadin doktoruna git rahmine filan bakdir hersey yolundami diye. Mantar filan olursa özel bölgende oda engel oluyormus.