Ya kızlar kafayi yiycem. 28+4 günlük hamileyim hastane çıkışı yaptırsam doğuma kadar anca gelecek ama asla isim bulamıyoruz. Eşim kızımın adını ben koyduğum için oğlumuzun ismini k koymak istiyor. Hani ben bulsam illa bu desem yine o ismi koyarız ama bende isim bulamıyorum. Hiç içime sinmiyor isimler🤕 varmi benim gibi kararsız kalan anneler. Son ana kadar isim bulamayanlar🤔 bu arada varsa bildiğiniz güzel isimler yaziverin hayranıza😁🥰😍 Aklımızda olan isimleri de yazam da barii gxjsxbx~~~~