Merweeeeee Kızlar hamileliğin başından beri kalçalı oldum. Normalde kilo bile alsam böyle olmazdı. Doğumdan sonra geçiyor mu
deletedmom734 Merweeeeee ben zaten kalçalıydım boyum varda kurtarıyorum diye avutuyordum kendimi kızım olacak herkes ona bağlıyor ben jennifer lopez kim kardashianı falan geçtim direk gülazer e bağladım😁😂😂🙈
Yesimalmila Merweeeeee gidiyor mu bilmiyorum ama benimde öyle ilk 7 ay cok az gobegim kocaman bir popom vardı 😆😆
Bekleyenler Merweeeeee benimki zaten büyüktü. Hamilelikte çok kilo almama rağmen büyüdü hatta annem karnın değil popon çıkıyor diyordu.
ardengunes Ya gerçekten benim de öyle zayıf biriydim 13 kilo aldm bu zamana kadar ama popom inanılmaz büyüdü ailemin yanında gezerken saklicam diye canım çıkıyo 🙈zaten çatlayan yerimde sadece popom harita gibi oldu düşünün yani Jennifer Lopez halt yemis yanımda 😂😂😂
Nurcin Kbrsoy doğru doğru :D enlemesine gidiyorum... dr dan önce annem dedi. senin vucut sağlı sollu gidiyor. kız dedi :D erkek uzunlamasına gidermiş D:
Nurcin Kbrsoy yaaaaa çok kötü di mi :((( keşke sadece göbek çıksa. 17+3 olduk ve ben 5,5 kğ aldım.. fazla da abartmıyorum aslında. nerden geliyorlar anlamadım. umarım doğumdan sonra tekrar daralabiliriz :D:D
Kbrsoy Nurcin ben de 33 haftalığım 5-6 kilo arası aldım o da olduğu gibi basenlerime gitti daha da gidicek 😅
terazimom- Kızlar inanmayın benmki erkek ama hep yanlamasına gittim doguma az kaldı inşallah veririm zaten kalcaliydim smdi kine kalca bile diyemiyorum 😊
Medusa Sakin olun, bunla ilgili şöyle bir şey okumuştum. Emzirmeye hazırlıyor vücut kendini, süt için gereken yağı da kalçada biriktiriyor bu süreçte. Emzirdikçe kalçalar eriyecek merak etmeyin 🎈
Pelinefeoyku Merweeeeee ahhh ben 37 haftaligim 56 kiloydum hamile kaldigimda 72 kiloyum su sn oyle bi kalca olduki sormayin gitsin
Kbrsoy Nurcin zaten 48 kiloyla hamile kaldım. Eşim de ek iş olarak fitness antrenörlüğü yapıyor. O yağ tuz vs tüketmediği için evde de ona göre yemek yapıyorum. Bi gün et bi gün tavuk bi gün balık gibi.. Abur cubur tatlı da tabiki tüketiyorum ama hep tadımlık. Bi de spor geçmişim de var ondan sanırım 😳