queen-2 1 sene gebelik elde edemeyen çiftlere, farklı farklı tedavi yöntemleri uygulanmaya başlanıyormuş. Femara deneyelim bi dedi. Ama bende sizin gibi düşündüm zaten yumurtlama oluyor bana ne faydası olabilir ki diye sorguluyorum kendimi. Belki diyorum farklı bir faydası daha mı varda bilmiyorum anlamadım gitti