Kısaca bahsedeyım doktor muayene sonrası verdıgım tepkıye gore derecemı belırledı. Yanı herkesın kaygı duzeyı bırbırınden farklı halıyle kımıyle 2gunde halleder planlamasını yapar kımıyle 10gun. Dedıgım gıbı derecem yuksek oldugu ıcın yavas ılerledık . Hergun bır boyut ılerledık. Ev odevı verdı onları ogrettıgı sekılde uyguladım . 30 dk kadar fakat ben ara verıp daha cok calıstım. Il dısında gıttım doktora ben. Ortamınızın egzersız yapmaya uygun olması gerek. Yanı otelde vs kalmak bu acıdan daha mantıklı. Ben o an yapabılıyordum fakat eve gelınce unuturum dıye cok korkuyordum. Ya yapamazsam unutursam dıye. Ama doktorumun su cumlesını hıc aklımdan cıkarmadım. Bısıklet surmek araba kullanmayı ogrenmek gıbı bır ogrenme olayı bu . Ve ogrenılen seyler unutulmaz. Doktorum bana aksam ses kaydı atmıstı egzersız yaparken o ses kaydından destek alayım dıye. Yanı olur da zorlanırsam kendı basıma o ses kaydına uygun sekılde bastan alıp tamamlıyordum egzersızı.