Adeyyo ne güzel hazırlamışsınız siz benim hala yarım yamalak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Benim de bebeğim için hastane çıkışı paketledim 2 tane 1 tane de yedek koydum ne olur ne olmaz diye. Ağız mendili koydum yedekli. Battaniye koydum. Alt değiştirme örtüsü bi de pamuk ıslak mendil falan. Kendime de pijama, emzirme sütyeni, yün çorap, yelek falan