Merhabalar, kasımda doğumum olacak inşallah. Hastane çantasını hazırlamaya başladım kafam karışıyor. Bunca zaman hiç gecelik giyinmedim sevmiyorum çünkü rahat da edemiyorum açıkçası. Hastane çantama gecelik koymasam eksikliğini hisseder miyim? İki takıp gömlek tarzda pijama takımı koysam onun yerine? Deneyimli annelerim ya da benim gibi kasım anneleri fikirlerinizi merak ediyorum 🙃