Gulsum50 ben oglumday ken ilk zamanlar da rüyamda gördüm onu emziriyor dum sadece bi kere gördüm ve daha sonra da oğlum olacağını öğrendim aynı rüyamdaki gibiydi simsiyah saçları var di doğduğun da direk saçına baktım siyah mi diye rüyamda gördüğüm gibiydi aynı . Şimdi bunda da ilk zamanlarda gördüm ve kizim olduğunu gördüm pembe kıyafetliydi bi ker3 gördüm rüyamda başka da görmedim bakalım bu çıkcak mi genelde anne hisseder derler bence bu doğru oglum da öyleydi daha bunun cinsiyetini öğrenmedim hamile kaldığım dan beri bende eşim de kız olacağını hissediyoruz oğlum da da böyleydi rabbim bilir tabi hakkımızda hayırlısı neyse ony versin 🙏🙏