Nazife86 Mimi çok sevindim cnm en önemlisi sağlığı tabiki, ama çekinerek birsey yok keşke sorsaydın.... Neyse zaten görünce doktor söyler herhalde. Kac haftalik sin? İlk bebeğinmi????
Mimi Nazife86 Nazife86 12+4 oldu 3 tane kızım var bu dördüncü hamileleiğim bayagı unutmuşum bu duyguları 20 haftalıkta organlarına bakılacak o zaman söylerler diye düşünüyorum
Nazife86 Mimi oyyyy ALLAHim bağışlasın benimde iki kızım var, 8 ve 6 yaşında şimdi o kadar sene sonra bende unutmuşum, ama bunu daha değişik yaşıyorum daha bilinçli Nebileyim yaşla ilgili herhalde.... Allahim önce saglikli sonra aslan parçası nasip eder inşallah cnm
Delianne Nazife86 kızım olacak kızlar😍🤲 ya ilk çocuğum nedense içimden geçen erkekti hep ama çok şükür Allah aratmasın bebek isteyipte olmayanlar var 😩 ne bilim yaaa bir değişik his 🤗
Nazife86 Delianne hayirlisi olsun cnm daha ilk mis insallah ikinci yavrun erkek olur saglikli olsunda yeterki.... Hem doğruya doğru bu devirde her anneye 1 kız lazım illerde anlarsın
Gulsum50 Delianne Anammmm masallah gözünüz aydin olsun canim. Kizda lazim oglanda. Rabbim hayirlisindna versin. Benimde oglusum olacakmış hislerim yaniltmadi beni. Esim hala şokta ama olsun 😂😂😂😂 hamd olsun sükürler olsun diyip duruyor aklina heldikce vay lan benimde oglum olcak diyor hahahahahaha
Delianne Nazife86 nedense bir tuhaf oldum böyle hissettiğim için üzülüyorum çok alıştırmışım kendimi erkeğe
Nazife86 Gulsum50 ayyyy yaaa benimki daha inanmıyor bidahakini bekleyelim öyle diyor kimseye demedik kimsenin haberi yok 🙈
SedaAta Nazife86 pozisyonunda ise net söyleyebilir benim 14. Haftada erkek dedi şuan 22 haftada erkek hala 🤗hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah allah gönlüne göre verir 🙏🏻👼🏻
Nazife86 SedaAta bacakları ayirikti ama kordon geçiyor dedi, ama kordondan hariç erkek organida görüyorum dedi ama daha bekle biraz dedi Nebileyim hayirlisi insallah cnm cok sagol Rabbım hepimizin gönlüne göre versin inşallah....
Gulsum50 Nazife86 rabbim o sevincide yasatsin. Esim bana diyor kimseye deme nazar olur dur daha diyor 😂😂😂😂 kendi ailesinde babasinin soyunu ilerletecek ilk oglan ya. Bizimki coşdu. Aman saklayalim diyen adam abilerine mesaj yaza yaza bi hal oldu 😂😂😂 ne istediginide unutur oldu hahahahahahcok garip bi duygu ya. Peki kizi nezaman yapcaz diyor simdide 😄😄😄
Gulsum50 Nazife86 benim bebisde bacaklarini capraz yapmış dedi doktor dedim aaa göremicezmi yok ben onu göre ne kadar ugrasirkm dedim kimildatiriz dedi. Bacaklari tarafdan karnımi bi salladi gördüm bile dedi.iki saniye sürmedi valla. Ne zaman isterseniz söylerim diyor 😂😂 biz söyle söyle bile diyemedik. Bende dedim doktor bey ne olursa yerimiz var ilkimiz dedim. Ozaman neyi ilk isterdiniz dedi. Bende ben kizciyim baba oglanci o cok istedigi icin mutlu olmasi icin ilkin ozaman oğlumuz olsun dedim. Oda dedi ozaman söyleyim dedi ama ben hemen anladim tabi oglunuz olcak dedi. Benimkinin gözler ışıl ışıl bi dertli türkü çal aglayacak 😂😂😂😂gülüyor ama yani gözleri duygulu.
Arjin Nazife86 ayyy gördümü😳gözün aydın Canım benim değişmez inşallah banada dedi geçen hafta rabbim gönlümüzden geçeni nasip etsin inşallah hayırlısıyla🤗
Nazife86 Gulsum50 hahaaaa ah ah, Allahim gönlünüze göre versin inşallah, saglikli sihattli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...
Nazife86 Gulsum50 Erkekler biraz farklı düşünüyor, benim eşimde ilki erkek çok istedi, biz ölünce abilik yapar dedi diğer kardeşlerine, kendisi erken kayıp etti babasini, düşündükleri şeyler çok değişik, Allahim hayırlı evlat nasip etsin.
Nazife86 Delianne anliyorum seni tatlım bende ikincide öyleydim, ama inan bana hayırlısı buymuş insallah bundan sonra oğlun olur, yeterki saglikli olsun...
Nazife86 Alyamom35 gözün aydın, erkek anne kulübü mü acsak😂 Allahim saglikli sihattli kucağına almayı nasip etsin inşallah