Fatmaugurdoku nazli-0628 ben yemek yiyip gitmiştim ama bana yemek yeme falan demediler o yüzden yemeğini yedim gittim farketmez bence zaten serum falan veriyolar açlık hissetmiyorsun
nazli-0628 Keske yemek yıyıp gıtseydım normal dogurdum sezaryene donerr dıye bısey yıyıp ıçmeme izin vermeliler, sabah gıttım 2 de dogurdum, açlık ve susuzluktan tansıyonum yerlerdeydı