1bade
Faktör V var ya önemli olan o alttakiler folikasit sen folikasit kullanmaya başla gebe kalmadan
Yurt dışında 1 yıl önceden folik asit alıyorlarmış folikasit çok yararlı
İğne kullanıcaksın büyük ihtimalle bizim gibi o zaman da dikkat ediceksin aynı saatte vurulucaksın iğneni hap kullanırsan da aynı şekilde doktor kontrolünde olursun
Seni normal kadın doğum doktoru kontrol edemez
Kadın doğumun yan dalı olan perinataloji bölümüne gidiceksin bizi onlar takip eder ve gerçekten çok iyi birini bul araştır yani ama korkma Rabbim yardım eder bizim gibi çok sayıda bebek sahibi olan insan var Allahım hayırlısıyla nasip etsin 🌸